Strony

niedziela, 2 listopada 2014

O inspiracjach

Hej :)
Moja regularność jest wprost powalająca, no cóż, w każdym razie dzisiaj zebrałam się do stworzenia posta. Historia wyboru jego tematu jest dość ciekawa - właśnie miałam poszukać inspiracji, co tu pokazać, a tu bum! - czemu nie napisać właśnie o nich - źródłach pomysłów, które pomagają nam zebrać myśli? I to nie tylko na blogu - przecież gdy ktoś rysuje, pisze opowiadania (jak ja c:) też musi skądś czerpać natchnienie. Dzisiaj więc dowiecie się czym inspiruje się Melody. Zaczynamy!

Mało oryginalne, ale musiałam o tym napisać - te strony zawierają tyle pomysłów! Co jakiś tydzień więc robię Wielkie Przeglądanie - szukam różnych obrazków, które mogą mi się przydać lub są po prostu piękne ♥ Najbardziej lubię te z cytatami, książkowe i artystyczne. Parę moich ulubionych?

Watermelon❄️
-vero-❤️❤️draw
Untitled
The greatest thing this heart can achieve, is to find something worth to dream, and baby, you are the dreamKiss

Jest tego znaaaaacznie, znacznie więcej, nie będę Was jednak zanudzać, może kiedyś zrobię osobnego posta :)


Masa bloggerek i dziewczyn prowadzących strony na facebooku ma wspaniałe pomysły. Po obejrzeniu ich dzieł. człowiek sam chce zacząć tworzyć - posty, opowiadania, rysunki, diy, zdjęcia. Ja najczęściej inspiruję się tymi blogami - KLIK!KLIK!KLIK!KLIK!. To pierwsze, które przyszły mi na myśl, jest ich więcej oczywiście.



W moim przypadku nie jest to właściwie zeszyt, lecz przypadkowe kartki, cóż. Chodzi mi o takie miejsce, w którym zapisujesz sobie myśli, które potem wykorzystujesz. Ponieważ ja mam wenę najczęściej na nudnych lekcjach w szkole, więc tyły moich notatek są pełne różnych natchnionych planów na posty. Nie wszystkie je wykorzystuję, ale często się przydają. Zdecydowanie polecam zapisywać to wszystko, co wymyślicie.


Dziwne? A jednak. Wiele historii niezwykle pomaga coś stworzyć. Te wszystkie opowieści kryją tyle fantastycznych przekazów cytatów <3 Odezwała się książkoholiczka :) Według mnie pisanie bloga jest w dużym stopniu uzależnione od czytania. Dzięki niemu mamy bogatsze, ciekawsze słownictwo, być może lepsze pojęcie o języku... Takie jest przynajmniej moje zdanie, wiele osób może się z nim nie zgodzić.
Drugs

.................................♥♥♥.................................

To w sumie tyle. Mam nadzieję, że post się spodobał i dowiedzieliście się trochę o źródłach moich pomysłów. Okay, muszę zabrać się za poprawianie wyglądu bloga - chcę dodać parę kodów css, które, miejmy nadzieję, sprawią, że będzie tu ładniej. Trzymajcie kciuki :) 
~Melody~


1 komentarz:

  1. Ja jeszcze inspirację biorę z filmów. Np. obejrzałam "Koralina i tajemnicze drzwi" i przez jakiś okres czasu rysowałam do tego fan arty, bo ten motyw z guzikami jest według mnie jest bardzo fajny. ^^ Wchodzę na bloga codziennie i czekam na posty, ale są takie fajne, że warto czekać. I jeszcze jedno: Wstawiłabyś jakieś swoje rysunki? ;D

    OdpowiedzUsuń