Strony

niedziela, 16 listopada 2014

Trochę o mnie

Hej!
Wstyd i hańba - posty co dwa tygodnie. No cóż. Za mało czasu. Dziękuję jednak, że mimo wszystko to czytacie. Na serio motywuje mnie to do pracy, dalszego pisania!

O czym dzisiaj? O mnie :) Myślę, że mało było tego typu postów na tym blogu, więc czemu by nie stworzyć notki o tym właśnie temacie? Mam nadzieję, że dowiecie się czegoś ciekawego o mnie.
Zaczynamy!


1. Jak masz na imię?
Hania :)

2. Kiedy masz urodziny?
11 lipca - dzień przed Annabeth z PJ
3. Ile masz lat?
13 - tak, taka małolata ze mnie ;>
4. Czy masz chłopaka?
Nieee :) Heloł, 1 gim dopiero...
5. Jakiej muzyki słuchasz?
Nie mam określonego jakiegoś wybranego gatunku, słucham tego, co mi się akurat spodoba.
8. Do kogo się zwracasz, gdy jest ci smutno?
Do książek lub ołówków :)
9. Ulubione jedzenie?
Hmm... Dużo rzeczy lubię <3
10. Ulubiona część garderoby?
Nie wiem... Kwiatki do włosów? ;D No i może jeszcze sukienki...
11. Czy masz zwierzątka?
Mam - koszatniczkę Scooby'ego.
Masz jakieś zwierzę?!


12. Ulubione miejsce?
Łóżko :) A poza tym to domek w górach...
13. Czy masz drugie imię?
Taaak. Elżbieta. Tak oficjalnie...
14. Ulubiony przedmiot w szkole?
Lubię angielski, plastykę i matematykę
15. Ulubiony napój?
Hmm... Mojito bezalkoholowe <3
16. Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie?
To się zmienia codziennie, ale dzisiaj 'Counting Stars' One Republic i 'Radioactive' Imagine Dragons.
17. Jakie imiona nadałabyś dzieciom?
Takie przyszłościowe pytanie ;D Dziewczynce Lena (dzięki 'Delirium'), a chłopcu nie wiem jeszcze...
18. Czy uprawiasz jakieś sporty?
Nooo... Biegam i strzelam - bójcie się C;
19. Ulubiona książka?
Odsyłam do postów o lekturach, bo zapytać się książkoholika o ulubioną historię, to jak poprosić matkę o wybranie, które dziecko najbardziej kocha :)
20. Ulubiony kolor?
Nie wiem - zależy od mojego humoru.
21. Czy kiedykolwiek byłaś za granicą? Ile razy?
Byłam dość dużo razy - m.in. w Grecji, Egipcie, Niemczech, Turcji...
22. Czy mówisz w innych językach?
Tak płynniej to tylko po angielsku, w tym roku rozpoczęłam naukę niemieckiego.
23. Czy masz rodzeństwo?
Brata Pawełka i siostrę Zuzię :)
24. Czy lubisz szkołę?
Może 'lubię' to nie jest dobre określenie, ale w sumie cieszę się na spotkania ze znajomymi.
25. Ulubiony film?
Hmm... Nie oglądam zbyt wielu filmów, więc trudno wybrać. Pewnie ekranizacja książki :)


To było 25 takich bardziej ogólnych pytań. Co jeszcze mogę dodać? Kooocham rysować i malować <3 Lubię też pisać opowiadania i czytać książki. Raczej dobrze się uczę. Nie jestem jakąś zakomleksioną dziewczynką - mam poczucie własnej wartości. Staram się być zawsze optymistką :) Jestem trochę *troooszeeeeczkę* dziwna, haha :) No i jeszcze może napiszę, że lubię moją klasę <3 Jak wyglądam?


Mniej więcej tak... Szatynka o zielonych oczach ↑

To chyba w sumie tyle. Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was tym postem :) Do następnej notki!

3 komentarze:

  1. Nie dziwię się, że jesteś troszkę dziwna. W końcu spędziłaś ze mną trochę czasu hahha ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Melody, nie piszesz już na blogu? :( Fajny post ;D

    ~ZielonyŻółw

    OdpowiedzUsuń
  3. Hania taka Zua nie pisze na blogu od 3 miesięcy :P

    OdpowiedzUsuń