Strony

wtorek, 20 maja 2014

Melody karmi rysunkami :D

No hej! Dzisiaj wróciłam z zawodów i nic mi się już nie chce ;d Ale muszę się cieszyć, bo jeszcze 1 dzień szkoły i jadę na 2-dniową wycieczkę do Zakopanego. Wreszcie chwila wolnego <3

Ale oki, już nie marudzę, tylko moje bazgroły. Trochę się tego nabierało, kiedy miałam przerwę. Zanim je wstawię to jeszcze pytanko - czy taka regularność postów Wam odpowiada? Mam nadzieję, że tak. No i oceniajcie rysunki, piszcie, który najlepszy. Jakby co to WSZYSTKIE ROBIŁAM SAMA :)

7 komentarzy:

  1. Wszystkie genialne! Ale najlepszy pierwszy, przed ostatni i ostatni :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszy ostatni! :p
    Udanej wycieczki! Mam pytanko. Pierwszg jest na płótnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tobie i Martynie ^^ I wszystkie są na normalnych kartkach :)

      Usuń
  3. Wszystkie są boskie ale 2 i 4 naj ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne ! :) To nie bazgroły, to dzieła sztuki !! :O Masz talent, pozycz trochę... XD :D

    OdpowiedzUsuń
  5. 2 jest mega *-*
    Prześliczny <33
    Na serio, dzieła sztuki :D

    OdpowiedzUsuń