Strony

niedziela, 15 czerwca 2014

They are not only books! ♥

No hej =3
Kto przychodzi po trzytygodniowej przerwie? Tak, ja! Wytłumaczenie takie jak zwykle, więc nie będę Was nim zamęczać, bo jestem miłosierna :)

Dzisiaj Hania chce się lansować nową bluzeczką. A tak na serio już. Jakiś czas temu szukałam 'książkowej' bluzy. Od razu wpadło mi w oko takie coś:

Ten napis <333 THEY ARE NOT ONLY BOOKS, czyli 'one nie są tylko książkami'. Te znaczki to po kolei znaki fandomów książek:

  • Percy Jackson i bogowie olimpijscy
  • Harry Potter
  • Dary Anioła
  • Igrzyska Śmierci
  • Niezgodna
Które z nich czytaliście? :)

No w każdym razie w końcu zdecydowałam się nie na bluzę, lecz na t-shirt, który bardziej wykorzystam. I znalazłam :) Koszulka przyszła do mnie po około tygodniu i już ją mam. Dam, dam, dam:

Tak się prezentuje na mnie ^.^


A tu na wieszaku.

To w sumie tyle... Podoba Wam się? Mi bardzo =D 

Post trochę krótki, ale nie lubię pisać o niczym! Jeszcze tylko dwa tygodnie do wakacji <3
~Melody
EDIT: Bluzkę kupiłam tu - >KLIK< I mam nadzieję, że już zdjęcia widać :)

9 komentarzy:

  1. Cześć! Fajny post, aczkolwiek zdjęcia się nie wyświetlają :c.
    A gdzie mogę ją zamówić?
    Może napisałaś w poście, ale pominąłem, więc dałabyś link?
    Z góry dziękuje.
    ~ Kuba

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju, jakie cudo *o* Nie wiem czemu, ale jakoś tak łzy mi napłynęły do oczu <3 <3 <3 ;'(

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytalam Harrego. Po skończeniu "Błękitnokrwiści" biorę się za Percy J. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Percy <333
      ~Melody, która postanowiła, że od teraz będzie odpowiadać na każdy komek
      ;D

      Usuń
  4. Obserwuję <3 Miłe oderwanie od szarego świata ;* No i potrafisz urzekać swoimi postami. Pozdrowionka ;)

    http://straznicy-miriri268.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :D Wchodzić na jej bloga! Też zaraz zaobserwuję =)

      Usuń
  5. Hej, mam pytanie.
    Czy te bluzki są dobrej jakości?
    Chodzi mi o materiał i napisy. Czy na przykład nie schodzą po praniu?
    Z góry dzięki za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń