Strony

sobota, 17 maja 2014

Odpowiedzi na pytanka, czyli właściwie TAG KSIĄŻKOWY

No hej! Dzisiaj odpowiedzi na pytanka zadane pod ostatnim postem! A ponieważ tylko Marta je zadała, a wszystkie książek dotyczyły, więc wyszedł TAG KSIĄŻKOWY :) Zaczynamy:
1. Jaka jest Twoja ulubiona książka (chyba będzie więcej niż jedna)?
Hehe, gdzieś tam pisało, że to jak zapytać matkę, które dziecko najbardziej kocha :D Ale jednymi z moich wielu, wielu ulubionych są:
- Igrzyska Śmierci
- Baśniobór
- Felix, Net i Nika (patriotycznie :p)
- Percy Jackson
- Niezgodna
- Rywalki
- Tam, gdzie szumią drzewa
- Artemis Fowl
- Eragon
I tak w nieskończoność ^.^
2. Kogo twórczość (poetycka, czy jak to się pisze) najbardziej Ci się podoba, interesuje?
Nie mam takich paru ulubionych autorów, lubię po prostu każdego, kto stworzy świetną książkę <3
3. Czy Twoja siostra przeczytała wszystkie części HP (Harrego Pottera)?
Oczywiście i to nie jeden raz :D Ja zamierzam się za to zabrać w wakacje :)
4. Jakie rodzaje książek najbardziej Cię ciekawią?
Lubię fantasy i książki futurystyczne (science fiction), ale czytałam też wiele fajnych fabularnych...
5. W jakim wieku zaczęłaś czytać książki (takie 'na serio', powyżej 100 stron xd)?
Nie pamiętam, chyba tak w drugiej, trzeciej klasie...
6. Ile masz w pokoju półek z książkami (o ile w ogóle masz, ale to jest chyba oczywiste..)?
W pokoju 3, z najbardziej ulubionymi, reszta w piwnicy :P Ale nie takiej ciemnej, strasznej, tylko no takiej normalnej :D
7. Jaka lektura (szkolna), którą do tej pory miałaś, najbardziej przypadła Ci do gustu, dlaczego?
Ostatnio miałam Hobbita, który na serio mi się spodobał. Mój ulubiony gatunek książek, i był bardzo podobny do moich ulubionych powieści. Myślę, że sięgnęłabym po niego, nawet jeśli by nie był lekturą. Oprócz tego to fajne było 'W pustyni i w puszczy'... Wiem, dziwne, ale mnie to ciekawiło O.o
8. Jaką książkę obecnie czytasz?
Dzisiaj rano skończyłam 'Rywalki' Kiery Cass i polecam wszystkim <3 I za nic nowego JESZCZE się nie zabrałam :)
9. Gdzie najczęściej kupujesz książki (zwykła księgarnia, czy Empik, itp)?
Chyba w Empiku i w księgarniach internetowych... Albo na prezent sobie życzę ;p 10. Jaka jest najgrubsza książka przeczytana przez Ciebie w całym życiu?
Ojeju... Nie mam pojęcia ;3

To tyle :) Odpowiedzielibyście tak samo, czy całkiem inaczej? Lubicie czytać? Pozdro dla autorki pytań - Marty :D
~ Melody ^.^

4 komentarze:

  1. Dzięki, że odpowiedziałaś na moje pytania. ;D
    Fajne odpowiedzi. :))

    ~Marta;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też kocham Niezgodną. I Zbuntowaną i Wierną <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak samo jak ty lubię książki-fantastyka. Obejrzalam 2 cz. Percy Jackson jednak czuje niedosyt bo książek są chyba 4 cz. Wiec gdy tylko skoncze "Błekitnokrwiści" biorę się za Percy'ego :)

    OdpowiedzUsuń