Strony

wtorek, 18 marca 2014

Rysunki

Hejooo! ;-)
Na początku chciaabym was baaaardzo przeprosić za to, że ostatnio sobie tak zaniedbuję oba blogi. I mam nadzieję, że mi wybaczycie, ponieważ jak pewnie wiecie... nauka. Powoli zbiża się koniec roku szkolnego i wiecie za około 13 dni - sprawdzian szóstokasisty, który mnie niestety czeka. Zazdroszczę moim (2) kolegom, którzy go nie piszą. Ale trudno, muszę dlatego ostro się do tego szykuję. Również muszę dużo ćwiczyć na pianinie, bo mam dużo do zrobienia, a egzaminy do gimnazjum już  czerwca... dlatego biorę się do roboty! Ale temat nie o tym dlatego przejdźmy do rzeczy. Obiecałam wam moje rysunki... nie są zbyt zachwycające. Ponieważ... ja nie umiem rysować. Ale skoro tego chcecie to proszę ;-)


To jest w zasadzie nie dokończony projekt, ale jest! ;D




















I dwa projekty z pomocą Top model :D
To tyle ;-)
Jak zwykle przepraszam was za słabą jakość zdjęć, ale gdzieś mi się zgubi kabelek USB do mojego aparatu ;( Cieszę się, że przynajmniej mam taki kabelek do telefonu :-) 
Za niedługo postaram się wrzucić więcej zdjęć z moimi obrazkami.
Dobra muszę już lecieć.
Papa ;*

2 komentarze: