Strony

sobota, 22 marca 2014

Igrzyskowe obrazki

Hejka!
Wiem, wiem... Trochę mało postów. Ale sorcia - brak czasu ;c Dzisiaj mam dla Was obrazki z mojej ulubionej książki Igrzysk Śmierci. Pochodzą z różnych stronek na fb. To zaczynamy ;p

Zdjęcie: No to mam już podliczone punkty i to są wyniki:
1.Dominika Borowiec= 165 pkt.
2.Nikola Stankowiak= 130 pkt.
3.Anna Kępska= 35 pkt.
W komentarzach piszcie co byście chciały dostać ( Kolaże, spamy, wróżby itd. ) / Johanna

Zdjęcie: :) ~Ranvella

Zdjęcie: Okej, kończymy! :) Znalazłam 5 osób! <3 Zaraz dodam zamówienia! :D ~Ranvella

Zdjęcie: Okej, zaczynamy. :3 Wchodzicie na 6obcy i wybieracie województwo Dolnośląskie. W już nawiązanej rozmowie piszecie "Jesteśmy z ...". Ja odpiszę Wam "Kosogłosem!" Osoby na które trafię, będą mogły sobie wybrać co chcą: wróżbę, dedyk, spam czy kolaż. :D 3 like i zaczynamy, powodzenia! <3 ~Ranvella

Zdjęcie: Kochani mamy zwycięzcę - Katniss! <3 ~Ranvella

Zdjęcie: Hahaha moda na Katniss w stylu Snowa XD 

~Kosogłos

Zdjęcie: Mam kolca ^^ 
Tak się cieszę :D 
Ktoś ma lub ktoś ma na nie chrapkę? :3

/Finnick.

Zdjęcie: LISTA OBECNOŚCI

Jestem - Lajk :D
/Finnick.

Zdjęcie: Skończyłam już lekcje tak jak adminka Finnick :D Co chcecie porobić ? Może coś z waszymi zdjęciami, albo coś ? :) Wróżby ? Nie wiem co chcecie xd 
+ biedny Gale xd 
~Kosogłos

Zdjęcie: Witam! :D
Dzisiaj mój młodszy brat miał imprezę urodzinową, więc mnie nie było -_- Ile dzieiuchów przyszło. Tylko iść na most i skoczyć...
Ale już jestem! I widzę, że Adminka Kotna robi zabawę...
A więc ja mam do Was pytanko! 
Kto kocha Clato??? Ja ubóstwiam *u* ♥

/Finnick.



To tyle... Które według Was najlepsze?

U mnie już wiosna. Zaraz idę z sis i przyjaciółkami na dwór. Aham... Mam prośbę. Wejdziecie na tego bloga? Należy do mojej siostry, która dopiero zaczyna. Pomożecie? Bye ;*

5 komentarzy:

  1. Super że to opisałaś! :D kocham Igrzyska Śmierci <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Supcio post. Co to znaczy komentarz adekwatny? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kocham igrzyska śmierci!!!
    Ale najlepsza to jest III część "Kosogłos"

    OdpowiedzUsuń
  4. oglądałam, Suuuuuuuuuuuuuuuper film!!!!!!!!!! (: xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam całą tyrlogię oglądałam dwie części i zamierzam obejrzeć trzecią część tej histori i mogę dodać, że jak wszyscy bardzo kocham Igrzyska Śmierci . A co do obrazków to najbardziej spodobał mi się ten ostatni ;)

    OdpowiedzUsuń