Strony

środa, 12 marca 2014

5000 wyświetleń & pół roku z Wami & KONKURS

Hey!
Hurra!!! Mam 5 tysięcy wyświetleń ;D Dla niektórych to może być nic, ale to jest  mój pierwszy blog, więc bardzo się cieszę. Drugim zaś powodem do radości jest to, że dzisiaj jest półrocznica (?;p) z Wami. Czyli, że blog prowadzę już od pół roku ;) I udało mi się wbić te wyświetlenia.



A teraz konkurs dla Was. Jest dość nietypowy. Ogłaszam zatem wszem i wobec:

Konkurs na czytelnika

O co chodzi? Przez dwa tygodnie do 26 marca będzie można zdobywać punkty.
Za co się dostaje punkty?
  • Pierwszy komentarz adekwatny do posta - 2 pkt.
  • Drugi komentarz adekwatny do posta - 1 pkt.
  • Obserwacja bloga (jednorazowo) - 4 pkt.
  • Dodatnie mojego bloga do polecanych na swoim blogu (jednorazowo) - 3 pkt.
Czyli, że jak będziesz często wchodził/a na mojego bloga i uważnie go obserwował/a to masz dużo szanse ;) Komki będą się liczyć po tym poście, w starszych notkach już nie liczę.

Punktów za komentowanie (dwie pierwsze kropki) można dostać wiele. Wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej punktów, jeśli dwie osoby będą miały tyle samo - losowanie.

A teraz nagrody:
  • Możliwość napisania na tym blogu notki promującej lub posta tematycznego.
  • 100 lajków na asku od Księżniczki Melody, czyli mnie + obserwacja
  • pomoc na msp (oglądanie filmów, dawanie grafów, lovkowanie artów i looków)
  • Twój blog w kolumnie bocznej w 'Wejdźcie tam'
Nagrody nie są jakieś wielkie, ale cóż. Może potem zrobię jakiś większy konkurs. Aham, jeśli ktoś nie ma konta na msp czy asku, lub nie ma bloga, wystarczy, że będzie miał jedną z tych rzeczy. Potem da się zamienić...:
100 lajków na asku = prezent z l.ż. na msp = obserwacja Twojego bloga
pomoc na msp = dodatkowe 50 lajków na asku = link do Twojego bloga pod postami przez 7 postów xD
Twój blog w kolumnie bocznej = obejrzenie wszystkich filmów na msp = lajkowanie każdej nowej odpowiedzi

Mam nadzieję, że to Wam pasuje.

Zgłaszać się można pod tym postem. Wzór zgłoszenia:
Zgłaszam się!
Obserwuję bloga: nie/tak jako (nick)
Blog polecony na: nie/tak (link)
Komentować będę jako: (nazwa konta lub jeśli go nie masz, jak będziesz się podpisywać, np. ~Arbuz)

Chyba wszystko zrozumiałe. No to bye ;* Liczę na liczny udział xD

Melody...

7 komentarzy:

  1. Fajny koneQ biore udzilek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey. Wiem, że pewnie nikt mi nie uwierzy, ale ja wbiłam 5100 wejście!
    Gdy weszłam było 5099, więc się wyszłam i weszłam z powrotem. No i jak weszłam ten 2 raz to było 5100 wejść!

    Ps. To tylko takie info xdd

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się!
    Tak, obserwuję bloga jako Gosia Duda
    Blog polecony: http://pisze-co-chce.blogspot.com/
    Komentować będę jako: Gosia Duda

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysł z konkursem podoba mi się, wiesz Haniu...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się!
    Obserwuję bloga jako Sambaxd Ever
    Blog polecony : http://gadamy-o-wszystkim.blogspot.com/
    Komentować będę jako Sambaxd

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się
    Obserwuje bloga jako NikiiRobi MSP
    Blog polecony: niki-o-msp.blogspot.com
    Komentowac bede jako NikiiRobi MSP

    OdpowiedzUsuń