Strony

poniedziałek, 3 marca 2014

Rozdania + info

Hey!
Co tam u Was? Jak Tłusty Czwartek? Ja zjadłam duuuuużo pączków *o* A Wy? xD Wreszcie mam weekend bez masy zadań i sprawdzianów do nauki. W przyszłym tygodniu mamy chyba tylko jeden. Yey! Dzisiaj jeszcze moja mama ma urodziny, goście przyjdą, ale na razie mam chwilę... Trochę za dużo tego 'ma', ale już trudno.

.............................♥♥♥.............................

Dzisiejszy temat to rozdania. Co to jest? Rozdania to konkursy, najczęściej loterie, które autor bloga robi, by go wypromować i uatrakcyjnić. Nagrody są różne (np. kosmetyki itp.), organizator wysyła je do wylosowanej osoby pocztą paczkę. 
Ale teraz dlaczego ja to piszę: Postanowiłam, że będę brała udział w każdym takim konkursie na jaki trafię, niezależnie od nagrody. Na razie nic nie wygrałam, ale cóż. Może mi się kiedyś uda. Po lewej stronie macie banery, więc jeśli macie bloga, też możecie wziąć udział. Ale lepiej nie, bo wtedy zmniejszą się szanse na moją wygraną xD Dobra, żart.

Nie wiem, może ja też jakieś zorganizuję... Tylko czy ktoś wziąłby w nim udział? Wstawię ankietę ;)

                                               .............................♥♥♥.............................

Teraz info - ci którzy już długo czytają mojego bloga, wiedzą, że kiedyś pisałam serię opowiadań Anielski Podmuch. Postanowiłam, że do niej wrócę ;) Spodziewajcie się więc kolejnych rozdziałów w najbliższym czasie. Aham... Jestem teraz na historii xD Napisałam spradzian, więc sb posta piszę. Zdjęć żadnych więc nie będzie. I jeszcze pytanie - chcecie rysunkowe tutoriale?

Bye, Melody ;*

4 komentarze: