Strony

środa, 5 marca 2014

Planowanie posta + Obserwowanie + Banerowanie

Hey!
Cooooo taaaaam? Dzisiaj lekcje na późno ;D W komkach było, że chcecie tutoriale, więc za niedługo się pojawią. Muszę jednak je dopracować i wgl.

..............................♥♥♥..............................

Dzisiaj porady blogerskie - tym razem coś co może się przydać początkującym. Wstawiam tego posta, bo na zrobiłam na tym blogu konkurs i wiele osób nie wiedziało jak wstawić baner czy zaobserwować. Jeśli ktoś gra w msp to zapraszam >KLIK<. Dobra, przejdźmy do posta. Najpierw jak go zaplanować.

Ta opcja przydaje się, gdy gdzieś wyjeżdżamy, a chcemy żeby notki mimo to się ukazywały. Jest to bardzo proste!

1. Napisz normalnie post.
2. Po prawej stronie poszukaj napisu 'Publikacja'
Kliknij ;)
3. Wybierz 'Ustaw datę i godzinę'

4. Wybierz odpowiadający Ci termin.

5. Kliknij 'Opublikuj', jakbyś normalnie publikował posta.
6. Gotowe! Post pojawi się wtedy, kiedy zaplanowałeś ;)

..............................♥♥♥..............................

Teraz część druga - obserwowanie bloga. Pierwsze co nam potrzebne to konto Google+ lub na Blogerze. Ale to chyba to samo? xD Najprościej jest zaobserwować gdy jest taka ikonka:

Wtedy klikamy 'Dołącz do tej witryny'. I będzie coś takiego:

Teraz już chyba wiecie, co nacisnąć, nie? =)

Gorzej gdy takiej ikonki nie ma. Ale wtedy też nie jest źle! 
1. Wchodzimy na www.blogger.com/home.
2. Wybieramy 'Dodaj':

3. Wpisujemy w okienko link do bloga.


I to tyle ^^

..............................♥♥♥..............................

Teraz ostania część posta - banerowanie. Na blogach banery to po prostu obrazki, które po kliknięciu odsyłają nas do innej strony. Bardzo prosto je dodać!

1. Wybieramy i zapisujemy obraz, który ma nam służy za baner.
2. Wchodzimy na blogu w 'Układ' i klikamy 'Dodaj gadżet'. Może on być oczywiście w dowolnym miejscu.

3. Wybieramy 'Obraz'.

4. Wpisujemy w pola odpowiednie zwroty.

5. Gotowe!

..............................♥♥♥..............................

Mam nadzieję, że pomogłam i wszystko rozumiecie ;) Ewentualne pytania piszcie w komkach. Papatki ;***



4 komentarze:

  1. Ja nie potrafilam wrzucic baneru na bloga, alez innego powodu : Jak go naciskam to link mi sie nie wyswietla :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałybyć wklejane obrazki, a nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo Haniu! Ponad 5000 wyświetleń...

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej widać mnie w obserwatorach xDee ja nie wiedziałam jak wstawić baner i wstawiłam takim śmiesznym sposobem xDee
    Zapisałam sobie ten baner do galerii i wrzuciłam do posta tak jak inne fotki ;) Kombinatorka że mnie xD

    ~julkaxd15

    OdpowiedzUsuń