Strony

wtorek, 25 marca 2014

Kolejna porcja bazgrołów

Hey!
Co u Was? Ja dzisiaj jestem happy :) W szkole spk, potem nauczyłam się robić tak, że ze stania na rękach przechodzę w mostek. A przed chwilą kolega mi napisał, że jak się w google wpisze 'sweetaśny blog' to mój wyskakuje pierwszy. Sprawdziła i faktycznie. Kiedyś jak patrzyłam to go nawet na 5 stronie nie było. Zaciesz :D A właśnie, jeśli ktoś interesuje się grami to tutaj link do jego bloga - >KLIK<... Ostatnio dużo osób z mojej klasy prosi mnie o reklamę... xD Ale jak możecie, wejdźcie tam. Szczególnie polecam chłopakom, dla których tu jest za sweetaśnie ;p
Teraz mam dla Was kolejną porcję moich bazgrołów. Ostatnio na blogu jest jakoś takoś... artystycznie? Nie wiem. A właśnie zanim zapomnę - co chcecie w rysunkowym tutorialu? Wybór należy do Was :*

7 komentarzy:

  1. Matko Boska Częstochowska... odsprzedaj trochę talentu do rysowania =) Plose :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne :) Naprawdę, bardzo mi sie podobaja te rysuneczki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja je wszystkie wcześniej widziałam!
    Byłam nawet przy tworzeniu niektórych...
    A tak w ogóle to ślicznie, Haniu, ślicznie... Szkoda tylko, że ja po tobie talentu nie odziedziczyłam... :(

    OdpowiedzUsuń
  4. W tutoriaolu... WSZYSTKO!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz talent, trochę zazdroszczę ja nie mam talentu do rysowania ;c
    Czekam na resztę rysunków :)
    http://lifemizip.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Naucz mnie rysować oczy, ręce, dłonie i nogi. PROSZE! XD

    OdpowiedzUsuń