Strony

poniedziałek, 13 stycznia 2014

Zmiany + PROŚBA

Heyka!
Dzisiaj o zmianach, które zagościły na moim blogu (bądźcie dumni, że używam takiego kwiecistego słownictwa ;p). Na 100 % zauważyliście ten cały róż, ale jest też parę innych rzeczy :D
1. Obserwatorzy...
Na razie jest tam napis 'brak członków' :( Ale jeśli czytasz tego bloga, to obserwuje, proszę❤❤❤ Choćby z anonima :* Będę wdzięczna za KAŻDĄ obserwację i jeśli masz bloga to Twojego też mogę obserwować ;)


2. Polecane blogi.
Tutaj linki do polecanych przez mnie blogów, które regularnie czytam ;) Jeśli chcesz się tam znaleźć to podaj w komku link, poczytam przez jakiś czas bloga i może go dopiszę... ;3

3. Blokada kopiowania.
Hahhahahhahah teraz kopiary będą musiały przepisywać i mam nadzieję, że to je zniechęcić :DDD


Mam jeszcze w planie dodać parę rzeczy, ale to za tydzień :*

Ok, a teraz przejdę do prośby...

Wiele osób kiedyś grało w MovieStarPlanet i ciągle ma konto, ale już z niego nie korzysta. Jeśli ty do nich należysz to prooooooszę oddaje mi to konto ❤ Bardzo by mi się przydało <3 Jak co to wyślij hasło do MelodyPL (moje konto na msp) ;***

Oki, kończę... Idę oglądać Barbie i Akademia Księżniczek ❤❤❤
Papapatki :*




1 komentarz:

  1. Bardzo fajny blog, już obserwuję :3 Zapraszam http://everythingaboutmediary.blogspot.com/2014/01/monday-and-music.html

    OdpowiedzUsuń