Strony

sobota, 18 stycznia 2014

FEEEEERIE ^o^

Hey wszystkim ;*
Taa... Trochę znowu przerwa była, ale na kompa mogę wchodzić tylko w weekendy, więc w tygodniu mam szansę napisać tylko przez telefon no to... Oki, przejdźmy do tematu :) Wczoraj ostatni raz byliśmy w szkole xD Yeeeey! A teraz dwa tygodnie wolne. Ja pierwszy tydzień jestem w domu, a potem jadę w góry na narty. Nie wiem, czy wtedy będą wpisy, może jak co, to z laptopa koleżanek. No cóż...

Dzisiaj byłam z przyjaciółmi na łyżwach ;D Fajnie było, a potem jeszcze poszliśmy do McDonaldu xD


Zdjęcie jedno, bo reszta nie nadawała się do udostępnienia ;p Eghm... xD Miałam świetne nagranie, w którym moja bff tak piruety kręci aż na barierkę wpada, ale mój telefon odmówił wstawienia go ;c

Tutaj jeszcze trochę zimowych fotek, bo nie wiem jak u Was, ale u mnie jeszcze śniegu nie ma =(




Sweet ♥

Aham, i jeszcze chciałabym Wam podziękować za 3000 wyświetleń i 6 obserwatorów (OH, YEAH! xD)
Bardzo się cieszę ♥♥♥ ☻☻☻ ☺☺☺ ♣♣♣ ♠♠♠

Oki, kończę... Moja siostra się do laptopa dobija i czyta teraz właśnie to, co piszę -.- Pozdro Zuza xD

Bye ;* Melody Hania ;D;D;D



2 komentarze:

  1. To pech... bo mnie nie ma w pierwszym tygodniu a w drugim jestem ;(

    OdpowiedzUsuń