Strony

poniedziałek, 20 stycznia 2014

15 ciekawostek o mnie ;3

Heyka!
W tym poście trochę będzie o mnie ;) Uwaga: Jeśli przeczytacie to, to możecie uznać mnie za dziwną, albo coś... Ale cóż, jestem jaka jestem, mnie nie zmienisz, a jeśli tak uważasz, to za wysoko się cenisz ;*

1. Mam na imię Hania, na drugie Elżbieta (Hannah Elizabeth ;p)
2. Jestem zielonooką szatynką.
3. Mam 10-letnią siostrę Zuzę i 3-letniego brata Pawełka.
4. Moimi ulubionymi grami są Simsy (nazwa: MelodyPL_333) i MovieStarPlanet (nazwa: MelodyPL).
5. Uwielbiam czytać <3
6. Bardzo dobrze się uczę... To znaczy, jestem kujonem xd
7. Nadużywam emotek, typu xD, ;3, ;*, ^.^ itp.
8. Mam wszystkie płyty z filmami Barbie ;>
9. Byłam wielką fanką Scooby Doo i Monster High.
10. Kocham różowy, fioletowy oraz połączenie czerni i bieli.
11. Lubię pisać opowiadania... Różne :)
12. Pochłonęło mnie blogowanie <3
13. Wolę Facebooka od Twittera.
14. Mam urodziny w lipcu, od 2 lat nie byłam wtedy w domu, tylko na koloniach ;)
15. Nie kręci mnie gadanie całymi dniami o Justinie Bieberze i One Direction.

Napisałam jeszcze parę postów, ale publikację je potem, żeby nie było za dużo szczęścia na raz ;p Bye ;*

3 komentarze:

  1. Też mam urodziny w lipcu ♥

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wcale nie jesteś dziwna! Tylko jeszcze żeby Asia napisała coś takiego^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoczko... spodziewaj się tego w tym tygodniu ;-)

      Usuń