Strony

środa, 2 października 2013

Hm... Właściwie nie wiem do końca co napiszę...

Heeej!
Krótki wpisik, bo nie mam czasu... Dzisiaj był sprawdzian z przyry, ale w sumie łatwy... Potem szczepienie miałam, brrr :/ Na a później Biegi Rodzinne. Drugie miejsce xD I jeśli to czytasz Gosiu, to gratki pierwszego;) Jutro konkurs z angola, potem Biegi Przełajowe. W szkole mnie więc nie będzie :) Ten tydzień to w ogóle jakiś zabiegany. Tyle sprawdzianów, kartkówek i konkursów. Eh... Dobra nie ważne. Tak, wiem taki post o niczym. Ale ja lubię pisać o czymś takim jak NIC ^.^

Już wiem wstawię pozdro!
- dla Gosi, o której wcześniej wspomniałam *.*
- dla Asi, która często tu zagląda
- dla Werci i Wiki <333
- dla Filipka, który niby tu nie wchodzi, ale wiem, że to teraz czyta ^.^
- dla Donego, któremu obiecałam, że wstawię jego zdjęcie, ale pozdro musi mu wystarczyć ;)
- dla całej mojej klasy ;***
- dla Was <33333333333

To tyle...
Papapapapapapa...
Bye!
Arrivederci!
Ciao!
Hasta la vista!

1 komentarz:

  1. Dzięki za pozdro i wzajemnie... a i zapraszam na koncert w piątek do mojej szkoły będzie kilka osób które znasz... ;***

    OdpowiedzUsuń