Strony

czwartek, 3 października 2013

Books :)

Hej *.*
Sory, że nie ma kolejnego rozdziału, ale muszę jeszcze dokładnie przemyśleć co w nim będzie. Chciałam napisać o pewnej grze, ale żeby zrobić screeny trzeba być na kompie, a ja jestem na tablecie :D W każdym razie dzisiaj  będzie o książkach. Wiem, że połowa jak to przeczytała to wyszła z tego bloga. No cóż. Ja w każdym razie czytać lubię ;) Pisać z resztą też xD (patrz: Anielski podmuch). W tym wpisie polecę fajne ym... żeby nie było powtórzenie... nwm... lektury ;D Eh nie ważne :) Zaczynamy ^.^
To tak... Felix, Net i Nika... Tu jest akurat zdjęcie mojej ulubionej części. Ogólnie to seria jest o tych nastolatkach. No mają różne ciekawe przygody. Jedna z moich ulubionych polskich książek ;)

               

Teraz Baśniobór. Dałam wszystkie części, bo się nie umiałam zdecydować xD Opowiada o rodzeństwu, którzy dowiadują się, że ich dziadek jest opiekunem rezerwatu magicznych stworzeń. Wybiera ich jako swoich następców. I potem mają rożne kłopoty, bo jest stowarzyszenie, które chce zniszczyć wszystkie rezerwaty i otworzyć więzienie demonów...

Eragon... Książka o wiejskim chłopaku, który znalazł jajo smoka. Musi teraz ze swoją smoczycą Saphirą ocalić kraj przed złym królem Galbatorixem...

Tak, wiem... Monster High jest dla dzieci. Mi nie chodzi o odcinki i te wszystkie gadżety, tylko o książkę, która jest ciekawa. Opowiada o potworach, które walczą, by ludzie (normalsi) nie bali się ich. Ogólnie to bardzo fajne...

To tyle... 

Acha i jeszcze zdjęcie mojej prywatnej kolekcji... Zdjęcie zrobiłam sama ;D hahahha mój talent xD 
Tralalalalala 

Kończę i paaaaaaaa! ;*** <333





4 komentarze:

  1. Ja niezbyt lubie czytać ale wpis ciekawy... Pamiętam jak na koloniach czytałaś baśniobór :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu znalazłam osobę, która także lubi Baśniobór! :D Co do pozostałych to: Monster High czytałam tylko pierwszą część (właśnie z tej książki imie mojej głównej bohaterki opowiadania się wzięło), o Eragonie słyszałam, a do Felixa, Net i Nika mnie nie ciągnie jakoś :D

    my-beautiful-artistic-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <333 A ci do MH to moja nazwa też się od bohaterki wzięła xD

      Usuń
  3. Felixa, Neta i Nikę kocham, a co do Baśnioboru i Eragona to nie czytałam. Monster High też czytałam, nawet niezłe ;)

    OdpowiedzUsuń