Strony

niedziela, 21 września 2014

Zmiany, wszędzie zmiany!

Hej!
Hmm... Od czego by tu zacząć? To tak - po pierwsze oświadczam wszem i wobec, że nie potrafię być regularna. Ale to już chyba wiecie :) Staram się, ale potem bum! i jednak mi się nie chce, bo 'coś tam'. Może powinnam odpuścić sobie blogowanie? Co jakiś czas nęka mnie ta myśl. Nie martwcie/nie cieszcie się jednak. Odchodzić nie zamierzam. Dlaczego? Bo trzymają mnie tu dobre chwile. Miłe komentarze, a także posty na innych blogach, które motywują mnie do pracy, inspirują do pisania coraz to nowych notek.

....................♥♥♥..................

To był taki wstęp. O czym będzie ten post? Właściwie nie ma jednego tematu. Zacznijmy od tego, że tydzień temu, 12 września minął ROK OD ZAŁOŻENIA BLOGA! W tym czasie wbiliśmy prawie, prawie 10 tysięcy wyświetleń. W tym czasie były przerwy, krótkie lub dłuższe, ale nie poddałam się i jestem z tego dumna. Dziękuję!


Nawiążmy trochę do tytułu notki. Zmiany? Oczywiście. Minęły już trzy tygodnie szkoły. Szczerze? Przyzwyczaiłam się już. Klasa okazała się świetna, więc jest dobrze :) Pozdrawiam, jeśli ktoś z nich to czyta ;P To były takie moje bardziej prywatne zmiany...

Teraz przejdźmy do bloga. Zamierzam gruntownie przemienić wygląd bloga na bardziej hmm... profesjonalny? Ale i tak oczywiście będzie słodki. Sweetaaaaaśny, haha ;D Na razie zdradzę Wam, że będę kwiatki. Resztę zobaczycie później!

Czas na mą udrękę - regularność postów. Jedno jest pewne - na pewno nie codziennie. Myślę jednak, że uda mi się stworzyć około 2 lub 3 notki tygodniowo. Ale co najmniej jednak musi być... Musi! :)

....................♥♥♥..................

To w sumie wszystko... Kończę i biorę się za tworzenie nowego wyglądu bloga *fanfaaaaary*. Mam prośbę - czytasz to? Wiem, że czytasz :* W takim razie skomentuj, napisz cokolwiek, od razu mi humor poprawisz ;D

Do następnego posta!
~Melody


1 komentarz: