Strony

piątek, 5 września 2014

Odrobina magii

Hey ;-)
Lubicie magię? Może już wiecie, ale mój brat jest magikiem. I wiem, że teraz pewnie się podzielicie na dwie grupy, w której jedna będzie uważała, że magia to jedno wielkie oszustwo, a druga, że naprawdę istnieje. Dzisiaj przyswoję wam małą dawkę magii. Będą to dwa filmy. Jeden to film na który możecie głosować na tej stronie. Tam macie wszystko napisane. Mój brat to Sebastian. Tam również znajdziecie ten filmik. Za to kolejny jest trochę dłuższy. Trwa około godziny i jest to show, pokaz iluzjonistyczny mojego brata w mojej szkole. Zapraszam do oglądania!
I jak podobało się? Mam nadzieje. Mi bardzo!
Jeśli macie jakieś pytania zapraszam na Facebooka (klik). Zapraszam również na Creative Life (klik).
Nie przyjmuję pytań o treści " Jak ona to zrobił?" itp.
Papa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz