Strony

sobota, 15 lutego 2014

♥ Simsy ♥

Heeeyka ;3
Przepraszam,  że przez ostatni tydzień nie pisałam... Przynajmniej Asia wstawiła wczoraj posta :)

Dzisiaj post... growy? Ok, nie ważne, nie wiem jak to inaczej nazwać xD Chodzi mi o to, że będzie post o grze - tym razem jednej z moich ulubionych - The Sims 3... Na pewno słyszeliście, a 3/4 z Was w to grała ;D W notce opiszę moją aktualną rodzinę i dodam parę ciekawostek.

W grze musisz stworzyć rodzinę, wprowadzić ją do domu, który sam zaprojektujesz i możesz robić... wszystko co chcesz ;> Na serio, możliwości jest baaaaaardzo wiele. Eh... Lepiej nie będę opisywać, bo za długo zejdzie ^.^

W Simsy zaczęłam grać jakieś 1,5 roku temu. Na początku trochę gry nie kapowałam, dopiero przyjaciółka mi pokazała o co właściwie chodzi. Miałam już dużo rodzin. Teraz pokażę Wam moją aktualną ;)



Mama - Lili Star. Jest syrenką ♥ Stylizowałam ją na tak morsko... Co chyba widać! Strasznie mi się te włosy podobają <3 Strój też, ale coś dziwną minę na screenie zrobiła xD


Tutaj macie tatę wampirka - Jake'a Star. I mamę od tyłu ;D Ale to nie o niej. Mój mężczyzna (XD) ma taki jakby garnitur,  w którym mu bardzo do twarzy ^^ Do tego włosy takie jakby na żelu. Blada skóra, jasne, błyszczące oczy i rana na szyi dowodzą o jego wampiryczności... Bez nich wygląda tak jakoś nijako.


Nastolatka - Vanessa Star. Jaka ona jest śliczna... Cud, miód i maliny xD To jest taka piosenkarka i wgl... Koncerty i te sprawy. Wyszła na gwiazdę popu? Mam nadzieję, że tak :* Włosy czarno-fioletowe, do tego koszula odsłaniająca brzuch i skórzane spodnie. Mój styl to nie jest, ale to nie znaczy, że mi się nie podoba.


David Star. Jakoś nie umiem robić dzieci ;c Za mało ciuchów. I zawsze wychodzą... Wychodzą... Wychodzą tak jak David ;P To może bardziej o jego charakterze czy coś. Kocha zwierzęta, interesuje się informatyką, no i ma psa:


Piesio - Pies Star. Ta, nie ma to jak nazwać psa Pies ;D Najlepszy przyjaciel Davida, należy do większych psów i jest przesweetaśny ^o^

To tyle ;) Za jakiś czas opiszę Wam mój dom... Ale najpierw muszę go jeszcze udoskonalić.
Aham, i wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Singla ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz