Strony

poniedziałek, 17 lutego 2014

Moje blogowe postanowienia + rysunki <3

Hey :*
Co tam? Poniedziałek już za nami... Nauczyciele oczywiście nie opuszczają ._. Codziennie sprawdziany albo kartkówki. No ale trzeba to przeżyć... Nie tak długo do wakacji :D
Przejdźmy do tematu. Wpadłam na pomysł, by zrobić taką listę blogowych postanowień - takich moich 'obowiązków', które wprowadzę :) Postaram się ich dotrzymać i mam nadzieję, że mi się to uda. Ale musicie mi pomagać komkami i obserwacją ;*
1. Regularność.
Super by było, gdybym wstawiała post codziennie lub co dwa dni... W każdym razie regularnie. Zauważyłam, że wtedy jest więcej wyświetleń...
2. Rozdania
Postanowiłam, że będę brała w nich udział :) Więc... Informujcie mnie o nich ;P
3. Staranniejsze posty.
Uważam, że powinnam trochę dopracować mój styl pisania... Jak widzę notki innych blogerek, to wiem, że też chcę takie robić!
4. Dopracowanie designu.
No... Przyda się! Nie wiem... Może poproszę o to kogoś bardziej doświadczonego...
I to tyle :) Teraz druga część posta - moje bazgroły... Paczajcie i baj :*

2 komentarze:

  1. Super rysujesz. Trochę zazdroszczę, bo umiesz narysować warkocza a ja nie ;( Ale i tak fajnie !

    gadamy-o-wszystkim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rysunki ;-) Zazdroszczę ja tak nie umiem ;-(( Ale wstawię też zdjęcia moich rysuneczków. A jeżeli chodzi o te zmiany designu mogę Ci pomóc ;***

    OdpowiedzUsuń