Strony

wtorek, 24 grudnia 2013

Wigilia ;-)

Jeej! Dzisiaj już wigilia! Cały rok na to czekałam xD Tyle do powiedzenia... nie wiem od czego zacząć ;D Dobra to może na początek moje ulubione pioseneczki związane ze świętami i zimą :
Let it snow!
All I want for Christmas is you!
White Christmas!
Merry Christmas Everyone!
Jeszcze jest wiele innych ale nie będę wszystkich wstawiała ;-)
Co wy zazwyczaj macie na wigilijnym stole?
Ja m. in. to:
Bez karpia by się nie obeszło ;-)
Ryba po grecku :3
Moja ulubiona zupa ;-) Barszczyk *.*
I druga z ulubionych - Grzybowa ;D
Tego jest jeszcze duuuuuuużo i nie chce mi się wszystkiego wymieniać ^^
Co do kolęd... Książeczkę z nutami i słowami pożyczyliśmy znajomym więc sama musiałam napisać nuty -.- Ale przyznam że nieźle się bawiłam ;-)
Jeszcze zdjęcie mojej choinki
Taggg... to artystyczne zamaskowanie zdjęcia xD
Co ja bym chciała dostać pod choinkę? nie wiem... ważne żebym się z tego cieszyła i żeby mi się podobało ^^
A wy? Napiszcie w komentarzu co chcecie... lub co dostaliście jeżeli to czytacie już po wigilii ;-)

Dobra lecę już bo zaraz jedziemy do babci na wigilię a muszę jeszcze zrobić kilka rzeczy ;-)
Papa ;*
P.S. Sorry że tak długo nie pisałam postów ale albo nie miałam czasu albo weny albo po prostu mi się nie chciało ;D


3 komentarze:

  1. Ja chcę słuchawki. I książkę FNiN. I jeszcze ładne ubrania. Wesołych Świąt! <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dostalam: bambocie :p 2 bransoletki (jedna szczegolna), koszulka ktora niestety nie doszla na czas, szczotke i papilotki na babeczki :) Merry Christmas ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń