Strony

czwartek, 26 grudnia 2013

Święta, Święta i... po

Heyyyyyy ;* 
Jak wam minęły święta? Ja się świetnie bawiłam...Jedzenie było pyszne, a prezenty wspaniałe
Oto co zalazłam pod choinką:
Książkę... Co prawda nie lubię czytać, ale to jest o wypiekach, czekoladzie i... PARYŻU
Słuchawki ^^ ( sorry trochę ciemna fotka wyszła)
Wisiorek... Jabłuszko, ugryzione
Jeszcze dostałam cień do oczu w kredce i wielkie opakowanie czekoladek :3 Starczy dla wszystkich xD
Po rozpakowaniu prezentów śpiewaliśmy i graliśmy kolędy... Wigilia była u babci dlatego tata musiał wziąć swój klawisz bo keyboardem tego nie można nazwać. I tak mi minęła wigilia. Pierwszy dzień świąt był nudny... ciągle byliśmy u babci i siedzieliśmy i się nudziliśmy ( Ja z bratem się nacieszaliśmy prezentami ;D )
Wieczorem wróciliśmy do domu i Ja oglądałam Kevina xD. A dzisiaj jadę do cioci i drugiej babci... może jeszcze dostanę jakieś prezenty :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz