Strony

niedziela, 1 grudnia 2013

Recenzje i opisy najpopularniejszych gier na telefony i tablety ;3

Heeeeeeeeeeeey!!!!!!! XD
Dzisiaj opis najsławniejszych gier dla Androida i iOsa i może czegoś tam jeszcze, ale nwm ;D Dobra, zaczynamy...

1. POU
Chyba każdy w to kiedykolwiek grał...
O co chodzi?
Masz pou'a i się nim opiekujesz, kupujesz mu ubrania, grasz
 w gry i tak dalej ;)
Moja opinia
Fajna apka, ale baaaaardzo szybko się znudzi. Myślę, że mimo to, warto pobrać ;_;
Moje ciekawostki
To mój Pou ;) Nazwa: pou_HFSW76  
Jak coś, to zapraszać do znaj ;3 
Jeszcze jedno. Umiecie zrobić takie zdjęcie? Tzn. że fotka podczas trzymania jedzenia? Kiedy dajecie np. pierniczka (jak ja XD) musicie wyłączyć tableta/telefon, potem włączacie i naciskanie aparat.

Jedna z gier... ;D

Pou na początku ;) Tylko, że powinien być brązowy,małe ja od początku sobie niebieskiego kupiłam...
Ogólna ocena: 6/10

2. SUBWAY SURFERS
Bardzo popularne i wgl xD
O co chodzi?
Masz postać i uciekasz przed konduktorem. Musisz omijać pociągi i... w sumie tyle xD 
Moja opinia
Ciekawe, ale w sumie to nie ma określonego celu. Fajnie, że często są aktualizacje, przez które jest inne tło. To urozmaica grę ;D
Moje ciekawostki
Niestety nie mam screenów z mojej gry ;< Ale wystawie z innych ;)
Nooo coś takiego... ;>
Co jeszcze... Acha, mi kuzyn zainstalował hacka, więc mam niekończącą się ilość kasy i 'kluczy' :) Yey xD 
W grze można się połączyć z facebookiem i konkurować ze znajomymi... Ja jestem pierwsza na liście (ciekawe dlaczego:p)
Ogólna opinia
8/10

3. TEMPLE RUN
Spoko gra... Podobna dość do Subway Surfers...
O co chodzi?
Biegniesz po takich różnych drogach i musisz uważać żeby nie spaść albo nie walnąć w coś :)
Moja opinia
Fajne, ale najpierw nie umiałam w to grać ;3 xD I po jakimś czasie się nudzi ;o
Moje ciekawostki
Ym... Ja nie jestem w to zbyt dobra ;) Moja siostra jest o wiele lepsza ;p Jeszcze parę fotek...

Ta dam ;>
Ogólna ocena
7/10

4. ANGRY BIRDS
Baaaaardzo popularne. Tzn. koszulki, obudowy na telefon i inne gadżety :)
O co chodzi?
Masz ptaszki i szczelasz tak, żeby zniszczyć świnki ('o')
Moja opinia
Hmm... Trudno mi się wyrazić, bo ja w to zbytnio nie gram ;/ 
Moje ciekawostki
Yyy... Wszystkie poziomy nabili mi znajomi albo tata ;D


Yey ;D
Ogólna ocena
9/10

5. FRUIT NINJA
Fajneeeeeeeee xD 
O co chodzi?
Musisz ciachać owoce i uważać na bomby...
Moja opinia
Fajnie, że są różne tryby. To urozmaica grę... Mi się podoba.
Moje ciekawostki
Mam Fruit Ninja na xboxie. I tam możesz całym ciałem ciachać :) Myślę, że jeśli ktoś ma Kinecta to warto sb demo pobrać ;>


Nooo coś takiego
Ogólna ocena
8/10


Ojeju, dobra to tyle. Długo dość ten post przygotowywałam :) I sorcia, że wczoraj nie wstawiłam posta, ale nie zdąrzyłam ;( Dobra, kończę, odę oglądać Scooby Doo ;*










1 komentarz:

  1. Uwielbiam Temple Run :3 niestety moj telefon nie wykrywa tej gry, wiec musze grac u znajomych przez co wykorzystujr im baterie :D na Pou nazywam sie Natasha_Ledger.

    my-beautiful-artistic-life.blogspot.com <== zapraszam na 1 rozdzial nowego opowiadania :)

    OdpowiedzUsuń