Strony

piątek, 29 listopada 2013

Zmiany ;*

Heey!
Przepraszam Was, że taaak długo nie było postów... Ale byłam chora i wogóle nie miałam weny ;( Coś tam zaczęłam pisać, ale cóż O.o W każdym razie zajęłam się grafiką :) Jak na pewno zauważyliście, jest nowe tło... Dodałam też kursor i dopasowałam kolory. Mam nadzieję, że się Wam podoba ;* Piszcie w komkach ;3
Tutaj macie tło xD 
                           
Ja dla mnie bardzo ładne <3

Kropki są takie sweet ;> Takie w starym stylu. Do tego beżowe posty i inne rzeczy... Ogólnie to nie lubię brązowego, ale tutaj pasował... :) Kończę... Jutro na 1000% coś wstawię dłuższego ;D

Papapapapapapapapapapapapapapappapapapapappapapapappapapapapap ;**********

2 komentarze:

  1. Podoba mi się ;D (y) *o*
    P.S. Kiedy dodasz dalszą część #Anielski podmuch???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się wkrótce, ale nie wiem cvzy mi wyjdzie :)

      Usuń