Strony

czwartek, 12 grudnia 2013

Pomysł na przegnanie smutku ;3

Heeeey...
No cześć ;D Uff na razie prowadzę w konkursie na redaktora na blogu i mam nadzieję, że tak zostanie. Muszę utrzymać do 20 grudnia :) Pomóżcie ;*

Dobra, zaczynam temat... To taggg. Kiedy za oknem jest szaro, buro i ponuro, a śnieg nie chce spaść, często jesteśmy przygnębiebi. Ja mam tak często. Jest na szczęście parę sposobów na rozweselenie :D Moje przykłady:

  • Włącz głośną muzykę. Nie będę mówiła, jakie piosenki są najlepsze, bo każdy mam swój gust. Jest jedna zasada: żadnych smutów, musi być wesoła melodia ;>  Teraz uśmiechnij się i zacznił tańczyć. Samemu głupio? Zaproś rodzeństwo albo przyjaciół! Gwarantuję, że wszyscy poczujecie się lepiej.
  • Ubierz się ciepło i pobiegnij do parku i z powrotem. Od razu będzie Ci lepiej ;D Ja z tego sposobu nie korzystamy zbyt często, bo jestem leniwa, ale jak już się wezmę no to od razu fajniej XD
  • Teraz sposób trochę inny od tych na górze. Weź gorący prysznic, ubierz milutki szlafroczek, zaparz swoją ulubioną herbatę i... Zależy co lubisz :) Możesz czytać jakąś świetną książkę, oglądać przecudowny film, albo... Grać na kompie? xD Ja jednak polecam albo książki, albo komedie, najlepiej świąteczne ;3
No... To moje pomysły... =) Wy pewnie macie inne xD 

Coś jeszcze? A no tak, chciałam powiedzieć, że za niedługo będzie nowy rozdział Anielskiego Podmuchu...

Papatkiii ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌

1 komentarz:

  1. zaglosowalam i mam nadzieje, ze wygrasz :) czekam na rozdzial!! ;)

    OdpowiedzUsuń