Strony

sobota, 14 grudnia 2013

Blogi partnerskie

Hey...
Tak wczoraj wstawiłam rozdział... Trochę niestety krótki ;/ No trudno ;>

Dzisiaj nie będzie długiego posta. To tak... Chodzi mi o to, że wiele blogów ma swoje blogi partnerskie. Co to znaczy? Po prostu wzajemnie się reklamują. Ostatnio zauważyłam, że na http://my-beautiful-artistic-life.blogspot.com w polecanych blogach jest mój. Chwilę po napisaniu tego posta, pojawi się na górze link do tego bloga :) Jeju strasznie dużo powtórzeń. Znacie jakiś synonim do wyrazu "blog"? Yyy... Pamiętnik internetowy? xD Nie ważne ;D Ok... W każdym razie jak ktoś chce być moim internetowym pamiętnikiem blogiem partnerskim to zgłaszać się ;3

Taki krótki post, bo u dziadków jestem i nie mam właściwie co innego dodać... ;*

1 komentarz:

  1. Hejka :3
    Zapraszam na keep-calm-and-feel-the-beat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń