Strony

piątek, 8 listopada 2013

Śfjeczky ;D i coś jeszcze

No cześć! ;*
Wreszcie znalazłam chwilę, żeby wpis napisać ;> Wczoraj i dzisiaj był konkurs interdyscyplinarny. Tak na marginesie: z matmy o wieeeeeele prostszy od tego z polaka ;o Dzisiaj jeszcze jechaliśmy z klasą do planetarium ;) Oki, przechodząc do tematu :) Bardzo mądre osoby <xD> powinny się domyślić, że w tytule chodzi o świeczki d-.-b Kofam je <3 Zrobiłam zdjęcia ;> Look:
Ta z tyłu to moja ulubiona *.* Ona tak bosko pachnie. Tak cytrusowo :) I potem w moim pokoju jest tak fajnie ;d

Ojć myślałam, że ten wpis będzie dłuższy. Dobra zmieniamy trochę tytuł xD Dobra... Nie wiem co ja miałam napisać ('o') A no tak... Top model ;) Dobra, już mówię o co chodzi. Moja siostra bardzo lubi projektować ciuchy itd. Artystka xD I są takie specjalne do tego zeszyty. Dobra pochwałę się moimi dziełami ;D
Upsi... Zapodziałam gdzieś ten zeszyt ;c Dobra to wstawia projekty sis ;) Mam nadzieję, że się nie obrazi...

Nie chciało mi się więcej dodawać, bo w tablecie jest kamerka tylko z przodu i się trudno zdjęcia robi ;) Dobra, kończę, jakoś już mi się nie chce pisać xD 

Papatkiiii <3


1 komentarz:

  1. Fajne rysunki. A to opowiadanie o Tori świetne. Nie mogę się doczekać następnego rozdziału ♥♡♥♡

    OdpowiedzUsuń