Strony

środa, 6 listopada 2013

Bajki



Hejcia!

Dzisiaj trochę nie miałam pomysłu na wpis ;) W końcu jednak przyszło mi do głowy, żeby opisać moje trzy ulubione bajki. Bez przedłużania, zaczynamy.

1. Barbie
To tak... Oglądałam wszystkie części i każda mi się podobała. Pokażę jednak te najlepsze.

Barbie i akademia księżniczek                                             Barbie w świecie mody


Barbie i sekret wróżek                                                          Barbie jako księżniczka i żebraczka

UWAGA! Okazało się, że nie umiem wybrać najfajniejszych, więc dałam losowe. xD

2. Scooby-Doo
Ta... Scooby rządzi ;) Kreskówka, która się podoba chyba każdemu ;>
       
Cała Tajemnicza Spółka                                           Jeden z moich ulubionych filmów - ScoobyDoo na                                                                                       wyspie zombie

3. Winx
 Bardzo lubię tą serię. Moją ulubionymi czarodziejkami są Laila i Flora <3
        
 <3 <3 <3 <3                                                             Love it!


To tyle...
Buziaki ;***


P.S. Spójrzcie na godzinę wpisy. Powinnam być już w szkole! Bo jestem ;D Ale ten wpis napisałam wcześniej i ustawiłam, żeby opublikował się o 12:12 xD






1 komentarz: