Strony

wtorek, 17 września 2013

Coś słooodkiego ^.^


Heeeeeej
Tak wiem, dwa dni nie pisałam, bo... bo... nie>.<  Eh po prostu mi się nie chciało:P dzisiaj i wczoraj nie poszłam do szkoły, chora jestem :/ Za oknem taaaak szaro i smutno;ccc No to czemu nie zamieścić czegoś na poprawę humoru :D A tym czymś będą słodycze :* Lofciam babeczki, więc najpierw o taka śliiiczna różowa:
Pięknaaa <333

No i jeszcze jedna:

Niebieeeeska XD

Dobra babeczek starczy ^.^ Teraz jakieś róóóżności *.*

Heh urooocze<333

No i jeszcze trochę czekolady... :)

Hahaha już mi lepiej :P
Mniaaaam, pychota XD To chyba koniec postaaa... 

PAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPAPA ;***



2 komentarze:

  1. Wiesz że lubie piec, a raczej KOOOOOOCHAM piec ostatnio piekłam muffinki.

    P.s. Jak chcesz to ci coś upiekę :* A i naleśniki aktualne oczywiście ;*

    OdpowiedzUsuń