Strony

środa, 18 września 2013

Fiiiiiilm

No heeej
Dzisiaj będzie wpis filmowy. Oglądałam Teen Beach Movie. To ten film co teraz ciągle na Disney Channel reklamując. Piosenki w nim są BOSSSKIE. Takie wesołe i wogóle... Jak dla mnie najlepsza jest ta:
                            

Trololo xD Sam film też jest całkiem spoko=)

Ciągle mnie męczy jedna rzecz... Czy na samym końcu, na tapecie na smartfonie był Justin Bieber. Nie wiem czy to była prawda, czy schiza przez moje BFF's, walnięte na jego punkcie. Jeśli to czytacie, to tak chodzi właśnie o Was. Ale i tak Was lofffciam;*** Jak ktoś wie, to niech napisze w komie;) Hmmm... Może jeszcze parę fotek zamieszczę... O.o
Heh cóż za sweet focia XD

W każdym razie to tyleee... I niech mi ktoś napisze, czy tam seryjnie był Justin! *.*

Baaaaj<333

P. S. (parasol słonia?) Jeszcze jedna ciekawostka. Na tłumaczu wyskakuje, że Teen Beach Movie znaczy Plaża dla kretynów O.o WHAT?!

5 komentarzy:

  1. Witam cie! Tu Ruda z koloni też oglądałam ten film i nie na końcu to nie był Justin Bieber. Też się tak zastanawiałam ale po długim przyglądaniu się stwierdzam fakt.

    P.S. Tęsknie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Plaża kretynów tak pasuje bo ten film jest tak beznadziejnych ,że nie da się go oglądać. Makabra -,-. A tak na marginesie to jeśli tłumaczyłaś na google tłumacza to matko czego się dziewczyno spodziewałaś ten transylator jest tak bedziewny ,że nie ma po co go używać to chyba najgorszy słownik/transylator ever. No to tyle z mojej strony ale blog całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yyy ja nie używam translatora, tylko byłam na angielskiej stronie i mi od razu przetłumaczył O.o

      Usuń