Strony

niedziela, 2 lutego 2014

Wróciłam + Jak zrobić ♥, ◘, ☺ itd.

Hey!
I pomyśleć, że już po feriach :(... Teraz zazdroszczę tym, którzy je dopiero zaczynają! Za jakiś czas postaram się dodać notkę podsumowującą - o tym co robiłam w czasie tych dwóch tygodni. Ale to nie teraz, bo najpierw muszę zdjęcia zgrać i tak dalej, a nie mam czasu.

Dobra, dzisiejszy temat, to jak zrobić znaczki typu ☺☻♥♦♣♠... Ja przez długi czas nie wiedziałam, jakiś czas temu dopiero na pewnym blogu przeczytałam. Pewnie większość już to wie, ale ja robię dla tych, którzy jeszcze nie potrafią. Oki, instrukcja:


1. Znajdź LEWY ALT i KLAWIATURĘ NUMERYCZNĄ.
Na niektórych laptopach jej nie ma, te liczby są przy normalnych literach, trzeba wtedy użyć dodatkowo klawisza Fn.

2. Przytrzymaj alt i wciśnij jedną z cyfr - np. 3. Powinno Ci wyjść takie coś: ♥ Jeśli nie działa, naciśnij number lock i spróbuj jeszcze raz. Można też spróbować znaków liczb dwu cyfrowych. Wtedy ciągle trzymając palec na alcie, wystukujemy dowolną liczbę (sory za powtórzenie, ale nie wiem jak to inaczej nazwać). Przykładowo 30 - ▲.

3. Teraz można popróbować. Ja tu Wam dam listę. Dobrze jest zapamiętać te, które nas interesują i potem ich używać :)

ALT + NUMBER
  1. §
  2.  <spacja>
  3. !
  4. "
  5. #
  6. $
  7. %
  8. &
  9. '
  10. (
  11. )
  12. *
  13. +
  14. ,
  15. -
  16. .
  17. /
Potem są cyfry i litery... Jeszcze parę fajniejszych:

176. ░
177. ▒
178. ▓
179. │
185. ╣
186. ║
187. ╗
188. ╝

Z tych na górze robi się różne obrazki ;)

4. Jest też inny sposób - START ---> PROGRAMY/WSZYSTKIE PROGRAMY ---> AKCESORIA ---> NARZĘDZIA SYSTEMOWE ---> TABLICA ZNAKÓW

Dobra, to tyle, mam nadzieję, że pomogłam... Bye ;*

Jutro szkoła ;((((((((


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz