Strony

wtorek, 4 lutego 2014

Trolololo *w*

UWAGA! Post napisałam wcześniej, ale musiałam wysiadać :D
No hey <3
Jestem teraz w autobusie i jadę za zajęcia xd Yey! Mam tu darmowy net! Ten post nie będzie zbytnio długi. Dzisiaj postaram się napisać jeszcze jeden... Albo nie, bo mam dużo zadania ._. Jeszcze zobaczę...
W każdym razie tak. Z ankiety wyszło, że jednak chcecie muzykę. Postaram się ją więc wstawić. Uwaga, nie będzie się puszczała automatycznie, nie martwcie się. Mnie też to czasami irytuje. Lista piosenek nie będzie zbyt długa - tylko takie, które nie przeszkodzą w czytaniu. Wpadłam na pomysł, żeby to Wy je wybraliście. Dzięki temu każdy będzie miał coś dla siebie. Dlatego piszcie w komentarzach (również z anonima c;) tytuły i wykonawców Waszych ulubionych utworów. Można podać max 5 :) Potem je przesłucham i utworzę listę, do której tak dodam też moje ulubione piosenki. Mam nadzieję, że taka opcja się Wam podoba.
Jest 20.02... Moja sis ogląda Harrego Pottera, a ją chyba zaraz pójdę czytać Kosogłosa <3<3<3 Jeszcze parę fotek z weheartit.com

5 komentarzy:

  1. ja nie chciałam muzyki :| ale jak już jest, to proponuję: Let it go i heart attack demi lovato, libre soy martiny stoessel, best song ever od 1D i może jeszcze jakąś seleny gomez :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w czytaniu Kosoglosa, mialam po nim gleboka depresje...co do muzyki to moze: Happy - Pharrel Williams, If I lose myself - One Republic, Booyah -Showteka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ellie Goulding - How Long Will i Love You
    Ellie Goulding - Goodness Gracious
    Demi Lovato - Fire Starter
    Christina Grimmie - Liar liar
    Imagine Dragons - Demons

    Szkoda, że jest limit :(. Posypałabym fajnymi utworami. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog :P
    Jeśli masz ochote zapraszam :)) www.blackelegancee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ellie Goulding- Lights
    Ellie Goulding- Burn
    Martina Stoessel- Libre Soy
    Demi Lovato- Let it go
    Może jeszcze jedną Ellie Goulding ;d
    ,,How Long Will I Love You" ;**
    No cóż.... W sumie nie dziwne, ze aż trzy Ellie xd Jestem jej fanką ;)

    OdpowiedzUsuń