Strony

środa, 22 stycznia 2014

Snow is falling ☻☺☻☺

Hey!
Nie wiem jak u Was, ale u mnie wreszcie spadł śnieg! Hurra! Na razie nie jest go zbyt wiele, ale zawsze cos ;) Miejmy nadzieję, że będzie go coraz więcej i wgl... Ok, parę zdjęć ♥

 




Tsa... <3 Lubię taką pogodę, ale chyba wolę lato... Najgorzej jak jest taka plucha... Aham, wczoraj byłam z moją siostrą w kinie na Krainie Lodu. Kto nie był to polecam! Według mnie świetny film ;D Potem jeszcze weszłyśmy do Empika... Ok, znowu zdjęcia: 





Olaf

Frozen ♡ ♥ ♡ ♥

Dîšńêÿ ツ

Dobra, to chyba tyle xD Wiem, post krótki, ale macie dużo zdjęć ;p Kończę, bye ;*

6 komentarzy:

  1. Całe szczęście, że mamy śnieg ♥

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia <3 Właśnie planuje też iść na Krainę Lodu :****

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie dziś po raz pierwszy spadł śnieg :)
    masz ochotę na wspólną obserw ? slodkieslodkieczary.blogspot.com
    zapraszam również do polubienia : https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214?fref=ts jeśli polubisz to napisz , a zaobserwuje cię z dwóch kont :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie jest już pełno śniegu :) Fajne zdjęcia :3 Pozdrawiam
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. a to twoje mieszkanie

    OdpowiedzUsuń