Strony

niedziela, 26 stycznia 2014

Post gościnny by Monika & Marta

Heyka!
Jestem już w górach... Czas szybko leci, ale opiszę całe moje ferie jak wrócę do domu... Teraz jestem na kompie u moich koleżanek - bliźniaczek. Prosiły mnie, czy mogą napisać post na tym blogu... No to oki, czytajcie. Najpierw Monika ;)

Hej, tu violas9. Dziś wróciłam z schroniska w górach. Poszłam wczoraj tam z moją siostrą Martą i koleżanką Niną. Zostałam tam na noc, wróciłam o16:00. Potem czekałam na Hanię (Melody) i Zuzę (siostrę Mel). Kiedy przyjechały z nart poszłyśmy do nas do pokoju.  Hania pomagałami zdobyć level na MoviStarPlanet a Zuza pomagała mojej siostrze.

Oki, teraz Marta xD

Cześć, to ja Marta (alexst9 na msp). Myślałam ,że Hania i Zuzia są na nartach, ale wróciły o 16:05. Moją ulubioneą piosenkarką jest ona nazywa się Martina Stoessel.

Dobra, teraz już piszę ja ;D Heh, to były informacje bliźniaczek ;P Niestety teraz już nie mogę nic innego napisać ;( Aham... I jeszcze macie 5 fajnych blogów do poczytania ;) <kolejność nieważna>

1. vickys-life1.blogspot.com
2. abieska-wariatka-i-msp.blogspot.com
3. gadamy-o-wszystkim.blogspot.com
4. my-beautiful-artistic-life.blogspot.com
5. emolia-flesh.blogspot.com

Jest ich jeszcze wiele, wiele więcej, ale na razie linki tylko do tych :3

Bye ;*



2 komentarze:

  1. Fajnie, że jesteś w górach! ♥ Ty też grasz w MSP :) ja tam jestem wiki ania.

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też gram na MSP !
      Ja jestem samba4546

      gadamy-o-wszystkim.blogspot.com

      Usuń