Strony

piątek, 3 stycznia 2014

Boże Narodzenie, Sylwester, fotki + niespodzianka

Hey!
Dawno nie pisałam, wiem. Na szczęście Asia wstawiła parępostów więc... ;3 Dobra, od początkuuu ^^

Święta mi minęły bardzo fajnie. Dostałam telefon:
Samsung Galaxy Ace 2 *.*

I jeszcze kasę, błyszczyk-lizak, słodycze... ;>

Potem pojechaliśmy w góry. Fajnie tu jest, mamy koleżanki bliźniaczki, więc się nie nudzimy.

Parę dni temu był Sylwester... Super się bawiłam. Hahaha całą rodziną tańczyliśmy Gangam Style xD A potem tata i dziadek fajerwerki puszczali, a ja z siostrą stałyśmy na tarasie i krzyczałyśmy do siebie z tymi bliźniaczkami :)

Mój strój... Wszystko z H&M, bo dostałam na Mikołaja bon i dopiero ostatnio go wykorzystała. W szajskim centrum handlowym w moim mieście nie ma tego sklepu -,-

I jeszcze parę fotek z weheartit.com...





I teraz mam dla Was taką niespodziankę... Przez weekend teraz i za tydzień, popracuję na grafiką ;3 Zmienię tło, szablon, kursor... Jeszcze pewnie coś ;> Ale to nie będzie taka zwykła przemiana. Ok, więcej nie powiem...
Bye! ;*







10 komentarzy:

  1. Czekam na nową przemianę ;) .....

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się doczekać "przemiany" ! ;) :3 PS fajnie, że napisałaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. przemiana-już nie mogę się doczekać :)

    Klikniesz w baner Sheinside? PROSZĘ I DZIĘKUJĘ :*
    http://ogrodniczkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny blog, Zapraszam http://everythingaboutmediary.blogspot.com/2014/01/i-want-it.html :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post. Bardzo fajny wygląd bloga :)
    http://czolgista-repost.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Na tym zdjęciu to ty ???
    Jeśli tak to ładna jesteś.
    P.S. To ja Abieska ;D
    P.S. 2 Nie mogę się zalogować i dlatego z anonima :c

    Pozdrawiam Abieska <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to ja i dzięki <3 Fajnie, że weszłaś na mojego bloga ;3

      Usuń
  7. Też dostałam na święta ace 2 *.* Aaaa !! XD Tutaj Naillaa z msp ;).

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny jest ten telefon :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. najlepszego w nowym roku :)

    Zapraszam a rozdanie :)

    www.bezowijaniawbawelne.pl

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń