Strony

czwartek, 5 grudnia 2013

Zwycięzcy

Hey!
Dzisiejszy post poświcę zwycięzcom różnych talent show... W ostatnim roku było bardzo dużo finałów. Ją oglądałam Mam talent!, Master Chef i Top Chef :) Było jeszcze The voice od Poland, Bitwa o dom... Tyt, może jeszcze coś, ale nie wiem :)

Ok, może najpierw Mam talent ;3 Oglądałam co tydzień kolejne odcinki... No i... No i... No i nie wiem :) Ok, przedstawię zwycięzców ;p
Miejsce I
Tatiana Cośtamcoś :)
Nooo ona była świetna ;o Mimo, że w sumie jej talent nie wydaje się zbyt ciekawy (rysowanie piaskiem), ona to tak świetnie przedstawia, że kiedy zobaczyłam jej pierwszy występ, prawie się popłakałam ;( Naprawdę, warte obejrzenia ;>
Miejsce II
Tekla Klebetnica
Kapela góralska. Mi się jakoś nie podobało :/
Miejsce III
Santiago Gil
Chłopak, który tańczył ;3 Całkiem spoko... :]
Ja osobiście byłam za Dianą "Sashą" (tancerkom) i jeszcze taką jedną gimnastyczką, ale zapomniałam jak się nazywała ;)

Dobra, teraz Master Chef
Druga edycja kulinarnego show w Polsce! <--- Heh, jak z reklamy ;*
Wygrała Beata. Cieszę się, bo od początku jej kibicowałam. Druga była Maria. No... Ona na serio miała charakter ;p Ym... Jak to było... A no tak: "od kotleta po Master Chefa'' ;D

Top Chef
Wygrał Martin (ten co miał żonę Martę i córkę Martynę:D) No... A Top Chefa zaczęłam oglądać gdzieś od połowy, więc... Wkurza mnie, że tam jest tyyyyle reklam ;\

Oki, koncze, bo coś jakoś mi się taggg już nie chce pisać... ;o xD

P.S. Jutro Mikołaj!!! :):):):):):)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz