Strony

sobota, 21 grudnia 2013

Wczorajszy dzzzień ❤

Heyka!
Dzisiejszy post napiszę o wczorajszym dniu xD To taggg ;)

Wczoraj mieliśmy klasową wigilię... Fajnie było :D Tańczylismy do kolęd i wgl. I mieliśmy tyle jedzenia i picia... Strasznie się obżarłam. No wiecie, pierniczki leżały przede mną no to... ;3 A chłopcy pili mieszanki. To znaczy do kubka wlewali:

  1. Sprite
  2. Coca Cole
  3. Fante
  4. Grappe niebieską
  5. Grappe zieloną
  6. Grappe różową
  7. Mentoso-m&msy nie wiem jak to inaczej nazwać...
  8. Pierniczki
I potem to mieszali i... I pili. A potem biegli do kibla ;D 

A potem w szkole był na obiad żurek <3 I znowu mnie zaczął brzuch boleć ;> 

A jeszcze potem była impreza urodzinowa mojej siostry. Dostała fajne rzeczy =) I były chipsy i pizza i znowu się zjadłam dość sporo xD No, ale cóż ;D 

Tak... Taki dzień, poza tym to wygrałam w konkursie na redaktora i będę pisać na tym blogu. Yey :D Zapraszam do czytania ;) 

No i jeszcze jedna rzecz... Nauczyłam się robić screen shoty na tablecie. Look:
Sory, coś mi się zepsuło i nie umiem wstawić żadnych zdjęć. Sorcia ;CCC Ale jak macie androida i musicie nacisnąć przycisk blokowania + dolny panel ustawiania głośności ;)

Ok, kończę i papatki ;*

Muszę poprosić tatę, żeby pomógł mi wstawić fotki, bo wyświetla mi się zawsze 'nie można otworzyć dokumentu' ;(






1 komentarz:

  1. Dobre :D Zapraszam Cię na keep-calm-and-feel-the-beat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń