Strony

wtorek, 10 grudnia 2013

To i owo ;D

Heeey!
przepraszam, że ostatnio zaniedbałam bloga, ale to się zmieni ;D Ostatnie dni były hmm "trochę" zakręcone... Ok, może zacznę od piątku ;3 To tag. Byłam w tym roku grzeczna (cóż za ironia ;p) i dostałem prezenty od Mikołaja! Yey :D Kiedy się obudziłam zobaczyłam je na biurku. I mam najnowszą część Felix, Net i Nika!!! Premiera była 20 listopada ;) To co było napisane z tyłu xD:
Co dorośli ukrywają przed gimnazjalistami? Jak godnie przyjąć zagranicznych gości? I co skrywa tajemnica Czerwonej Hańczy?
Przeczytaj o szkolnej wycieczce, kt9ra zamieniła się w coś zupełnie innego, romansach i niespodziewanych flirtach oraz zagadce kryminalnej, z która muszą się zmierzyć warszawscy gimnazjaliści.
Ta dam! xD
W szkole tez było fajnie, wszyscy w mikołajkowych czapeczkach itd. ;D
W sobotę byliśmy na Mikołaju u taty w pracy i dostałam wieeeeeeeeeeeeeeeeelkie pudło słodyczy (z milką oreo <3)... Jak wracaliśmy to weszliśmy do Ikei (klopsi i frytki <3) i spotkałam Marcina Wyrostka. Tego co wygrał chyba drugą edycję Mam talent... W niedzielę byłam na basenie i jeszcze tam gdzieś :) A w poniedziałek spożywałam moje zapasy słodyczy XD

Ok, ten post miał być dłuższy, ale bateria mi się zaraz wyładuje... O.o

Papa, miśki ;*******

3 komentarze:

  1. Ja mój prezent znalazłam w szufladzie na bieliznę xD A Marcina Wyrostka widziałam z 5 razy w mojej szkole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh... Ty nie dasz się ludziom nacieszyć ;p

      Usuń
    2. Marcin Wyrostek był ze mną na lekcji akordeonu
      A ja tą część FNiN dostanę na święta

      Usuń