Strony

piątek, 1 listopada 2013

Powrót + MovieStarPlanet

HHHHHeeeeeeeeeeeyyyyyyyyy!!!
Długo nie pisałam, ale musiałam trochę odetchnąć i w ogóle, ale teraz postaram się tworzyć regularnie ;) To zaczynamy ^^ Dzisiejszy wpis poświęcę MSP, czyli MovieStarPlanet... Gram w to od może 4 miesięcy, konto mam od pół roku, ale na początku jakoś nie wchodziłam zbyt często... Jestem gdzieś w połowie 6 lvla, a nie mając nigdy VIP-a to dużo *.* W grze jestem MelodyPL, wyglądam mnie więcej tak:
 Jak dla mnie ładnie ;D Tak w stylu glamour <3


Dla porównania, kiedyś to był mój wygląd <bleeeee>

To osoby, które najbardziej lubię na msp, wstawiłam tylko tych, których nie znam w realu ;)

To tyle ze screenów. Ogólnie to często zmieniam styl, czasem rockowo, czasem dziewczęcą i tak dalej =) Em... Nie wiem, czy teraz poradnik o grze zrobić, czy może w innym poście... Chyba zrobię osobny wpis, bo dużo mam tych rad ^.^ 
UWAGA! Mam pewien pomysł... Może ktoś chciałby ze mną tego bloga pisać? Fajnie by było. Jeśli ktoś jest chętny to pisać w komie, albo jakoś inaczej się ze mną skontaktować :) Dobra, kończę posta, ale obiecuję, że wkrótce będą następne!

Papapapapapapapapapapapapapapapapa ;***************


2 komentarze: