Strony

poniedziałek, 18 listopada 2013

Porady dla bloggerów

No hey... *.* Po pierwsze, dzisiaj Gosia ma urodzinki, więc życzę jej wszystkiego najlepszego ^^ (cóż za subtelna reklama jej blogaxD)
Dobra, przechodzę do tematu ;D Dzisiaj będę zbawieniem, pomocą, nauczycielem, yyy... Mistrzem? Nieważneee. W każdym razie, kiedy założyłam tego bloga, nie wiedziałam jak go ogarnąć ;D No... Musiałam sama się dowiedzieć, jak to wstawiać niektóre rzeczy itd. Dzisiaj więc pokażę Wam, różne ważne rzeczy, dla początkujących bloggerów ;)
 To może najpierw tła i kolory. Jak zmienić te rzeczy? To taag...
Wchodzimy w szablon --> dostosuj Tam możecie wybrać to wszystko. Trzeba się tym tochę pobawić, ale myślę, że warto. W końcu kto lubi blogi z białym tłem i czarną czcionką ;o Ja w każdym razie nie ;D
 Oki, teraz gadżety... Zastanawiacie się jak niektórzy wystawiają kursory, muzyczkę, blokadę kopiowania i całą resztę? ^^ Czarna magia xD Dobra, żartuję ;* To jest całkiem proste. Wchodzicie na jakąś stronę z dodatkami na bloga, ja korzystamy z tej. No i tam macie róóóóżne rzeczy ;D Klikacie na to co się Wam podoba i kopiujecie kod ;) --> układ --> dodaj gadżet (sami możecie wybrać w którym miejscu) --> kod HTML/JavaSkript --> wklejacie To tyle :D Mam nadzieję, że pomogłam ;) Potem może jeszcze dodaj jakieś instrukcje,zobaczymy :) Wstawię parę zdjątek :*
KOCHAM TE OWOCE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz