Strony

środa, 20 listopada 2013

Obudowy na telefon

Hey!
Dzisiejszy temat: obudowy na telefon... ;3 Dzięki nim możesz odmienić swoją komórkę, wykazać się oryginalnością, pokazać jaka jesteś. Są ich różne rodzaje, wzorzyste, z rysunkami, wypukłe, gładkie, długo trzeba byłoby wymienić. Mają jednak wspólną cechę: są cudowne <3

Taggg, wiem, tekst jak z reklamy. Miałam wenę twórczą xD A teraz już na serio. Myślę, że jeśli chcemy jakoś yyy... przerobić swój czarny/biały telefon to obudowa to dobry pomysł ;D Wstawię parę przykładów ;*


Cuda <3

Każdy znajdzie coś dla siebie ;>

Mają jednak też minusy:
- komórka jest grubsza
- telefon może stać się nieporęczny
- te gumowe szybko się niszczą

Ich plusy:
-pokazują twoją oryginalność
-chronią telefon
+to co pisałam na początku posta ;D

Ja mam taką słodziutką fioletową w czarne kropki ;> Ale to według gustu... 

Można też cały telefon przerobić wg jednego stylu. To znaczy: podobna obudowa, tapeta, wygaszacz ekranu itd. ;D Kiedyś jak byłam wieeeeelką fanką ScoobyDoo (xD) to miałam smycz, naklejkę z tyłu, dzwonek, tapetę i wogóle wszystko związane z Tajemniczą Spółką :D 

Dobra, zmykaam ;* Zajęcia mam ;o

Papatki <3

1 komentarz: