Strony

sobota, 14 września 2013

Przyszłość xD

Hejciaaaa ^.^
To tak: postanowiłam, że będzie jeden wpis dziennie, chyba, że będę miała wenę :D I te posty będą różne... Np. o jakiejś grze, o rzeczach, które polecam, jakieś ciekawostki (tak jak wczoraj*.*) Mam nadzieję, że będę miała na tyle pomysłów. Możecie też mi coś podpowiedzieć:P No i postaram się co jakiś czas zamieszczać serię opowiadań... A właśnie, przypomniałam sb, że obiecałam mojej ,,kochanej siostrzyczce'', że pojawią się też jej rysunki... Ona świetnie rysuje...O.o Chyba to wszystko co mi teraz do głowy przychodzi... A teraz news:D Nie wiem czemu, ale tłumacz google ciągle chce tłumaczyć tą stronę, bo niby jest po rumuńsku:O Że what? Ktoś może wie o co chodzi? XD
Buuuuziakiiii ^.^

P. S. (Pomarańczowe skarpetkiO.o?) Dodaje jeszcze taki sweet obrazek, na który przez przypadek trafiłam <333
Serduszkoooo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz